Kampania wizerunkowa roku 2022 Warmińska Aura #poprawsobienastrój
Satysfakcja i duma towarzyszyły nam podczas tegorocznej Gali wręczenia nagród Polskiej Rady Centrów Handlowych. W 13. edycji tego najważniejszego w naszej branży konkursu marketingowego, Galeria Warmińska i Aura Centrum Olsztyna otrzymała Srebro w kategorii KAMPANIA WIZERUNKOWA ROKU.
Kampania „WARMIŃSKA AURA #poprawsobienastrój” to wyjątkowy koncept kreatywny pokazujący nasze centra handlowe jako DWIE ZAKUPOWE SIOSTRY. Udowodniliśmy, że siłą sióstr może być wielka - silne, ale różne brandy nie muszą ze sobą konkurować, ale mogą się wspierać i razem osiągać zamierzone cele. Istotnym elementem strategii było stworzenie wspólnej, wyróżniającej się komunikacji wizualnej, nowego logotypu – jednego dla obu galerii, co było wyjściem poza standardowe formuły komunikacji oraz wspólnego hasła. Nie ma drugiego takiego miasta w Polsce, gdzie efekt synergii i „siły handlowych sióstr” poprawia nastrój.
Do tegorocznej edycji PRCH Retail Awards zgłosiło się 120 centrów handlowych, co jest rekordowym wynikiem od początku istnienia konkursu. Jurorzy podkreślali również bardzo wysoki poziom zgłoszeń. Nagrody przyznano 35 projektom, w tym 10 złotych i 24 srebrne. Nasz właściciel, NEPI Rockcastle zgłosił w tym roku do konkursu aż 13 projektów w 9 kategoriach, a finalnie zdobył 4 nagrody, 1 złotą i 3 srebrne, w tym tę dla Warmińskiej Aury.